Zobrazeno 1 - 10
of 196
pro vyhledávání: '"Noetel , Michael"'
Autor:
Slattery, Peter, Saeri, Alexander K., Grundy, Emily A. C., Graham, Jess, Noetel, Michael, Uuk, Risto, Dao, James, Pour, Soroush, Casper, Stephen, Thompson, Neil
The risks posed by Artificial Intelligence (AI) are of considerable concern to academics, auditors, policymakers, AI companies, and the public. However, a lack of shared understanding of AI risks can impede our ability to comprehensively discuss, res
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.12622
Autor:
Alex, Neel, Lifland, Eli, Tunstall, Lewis, Thakur, Abhishek, Maham, Pegah, Riedel, C. Jess, Hine, Emmie, Ashurst, Carolyn, Sedille, Paul, Carlier, Alexis, Noetel, Michael, Stuhlmüller, Andreas
Large pre-trained language models have shown promise for few-shot learning, completing text-based tasks given only a few task-specific examples. Will models soon solve classification tasks that have so far been reserved for human research assistants?
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2109.14076
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Noetel, Michael1 (AUTHOR), Parker, Philip2 (AUTHOR), Dicke, Theresa2 (AUTHOR), Beauchamp, Mark R.3 (AUTHOR), Ntoumanis, Nikos4,5 (AUTHOR), Hulteen, Ryan M.6 (AUTHOR), Diezmann, Carmel7 (AUTHOR), Yeung, Alexander2 (AUTHOR), Ahmadi, Asghar2 (AUTHOR), Vasconcellos, Diego2 (AUTHOR), Mahoney, John8 (AUTHOR), Datta, Poulomee9 (AUTHOR), Doidge, Scott10 (AUTHOR), Lonsdale, Chris2 (AUTHOR) chris.lonsdale@acu.edu.au
Publikováno v:
Educational Psychology Review. Sep2023, Vol. 35 Issue 3, p1-40. 40p.
Autor:
Mavilidi, Myrto F., Lubans, David R., Miller, Andrew, Eather, Narelle, Morgan, Philip J., Lonsdale, Chris, Noetel, Michael, Karayanidis, Frini, Shaw, Kylie, Riley, Nicholas *
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2020 102
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Psychology of Sport & Exercise November 2019 45
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.