Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Noccaro, Alessia"'
Autor:
Jeune, François Le, D'Alonzo, Marco, Piombino, Valeria, Noccaro, Alessia, Formica, Domenico, Di Pino, Giovanni
In measurement, a reference frame is needed to compare the measured object to something already known. This raises the neuroscientific question of which reference frame is used by humans when exploring the environment. Previous studies suggested that
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.12601
Publikováno v:
EAAI Symposium: AI for Education 2024
Motor skills, especially fine motor skills like handwriting, play an essential role in academic pursuits and everyday life. Traditional methods to teach these skills, although effective, can be time-consuming and inconsistent. With the rise of advanc
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.10280
Autor:
Buscaglione, Silvia1 (AUTHOR) s.buscaglione@unicampus.it, Noccaro, Alessia2 (AUTHOR), Tagliamonte, Nevio3,4 (AUTHOR), Ticchiarelli, Giulia1 (AUTHOR), Di Pino, Giovanni1 (AUTHOR), Formica, Domenico1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 8/9/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-15. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pinardi, Mattia1 (AUTHOR) m.pinardi@unicampus.it, Noccaro, Alessia2 (AUTHOR), Raiano, Luigi1 (AUTHOR), Formica, Domenico2 (AUTHOR), Di Pino, Giovanni1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 6/8/2023, Vol. 17 Issue 6, p1-16. 16p.
Autor:
Raiano, Luigi1 (AUTHOR) raiano.luigi@gmail.com, Noccaro, Alessia1,2 (AUTHOR), Di Pino, Giovanni1 (AUTHOR), Formica, Domenico1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 4/26/2023, Vol. 13 Issue 1, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.