Zobrazeno 1 - 10
of 222
pro vyhledávání: '"Nkambou R"'
Domain experts should provide relevant domain knowledge to an Intelligent Tutoring System (ITS) so that it can guide a learner during problemsolving learning activities. However, for many ill-defined domains, the domain knowledge is hard to define ex
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0901.4761
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vasilyeva, E., Pechenizkiy, M., De Bra, P.M.E., Puuronen, S., Woolf, B.P., Aïmeur, E., Nkambou, R., Lajoie, S.
Publikováno v:
Proceedings 8th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT 2008, Santander, Spain, July 1-5, 2008), 834-838
STARTPAGE=834;ENDPAGE=838;TITLE=Proceedings 8th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT 2008, Santander, Spain, July 1-5, 2008)
ICALT
STARTPAGE=834;ENDPAGE=838;TITLE=Proceedings 8th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT 2008, Santander, Spain, July 1-5, 2008)
ICALT
Design of feedback is a critical issue of online assessment development within Web-based Learning Systems (WBLSs). This paper examines the potential possibilities of tailoring the feedback that is presented to a student as a result of his/her prefere
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::31e1e7ad36670ca6d634d5de1515559d
https://doi.org/10.1109/icalt.2008.66
https://doi.org/10.1109/icalt.2008.66
Autor:
Vasilyeva, E., Pechenizkiy, M., De Bra, P.M.E., Woolf, B.P., Aïmeur, E., Nkambou, R., Lajoie, S.
Publikováno v:
Intelligent Tutoring Systems ISBN: 9783540691303
Intelligent Tutoring Systems
Intelligent Tutoring Systems (9th International Conference, ITS 2008, Montreal, Canada, June 23-27, 2008, Proceedings), 771-773
STARTPAGE=771;ENDPAGE=773;TITLE=Intelligent Tutoring Systems (9th International Conference, ITS 2008, Montreal, Canada, June 23-27, 2008, Proceedings)
Intelligent Tutoring Systems
Intelligent Tutoring Systems (9th International Conference, ITS 2008, Montreal, Canada, June 23-27, 2008, Proceedings), 771-773
STARTPAGE=771;ENDPAGE=773;TITLE=Intelligent Tutoring Systems (9th International Conference, ITS 2008, Montreal, Canada, June 23-27, 2008, Proceedings)
This paper analyzes the challenges of tailoring feedback to the student’s response certitude during the assessment in Web-based Learning systems (WBLSs). We present the summary of the results of a series of experiments related to the online assessm
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8e16a7e9ee2dd50c792143256b91192a
https://doi.org/10.1007/978-3-540-69132-7_104
https://doi.org/10.1007/978-3-540-69132-7_104
Autor:
Nkambou, R., Eboueya, Michel
Publikováno v:
AACE INPROCEEDINGS on E-learning in Corporate, Government, Healthcare, & Higher Education
AACE INPROCEEDINGS on E-learning in Corporate, Government, Healthcare, & Higher Education, Oct 2007, Quebec, Canada. pp.n.a
AACE INPROCEEDINGS on E-learning in Corporate, Government, Healthcare, & Higher Education, Oct 2007, Quebec, Canada. pp.n.a
Labo L3i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2b5357f8b88ac18ff3a444720d1b8840
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00361098
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00361098
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.