Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Njika, Justina A."'
Autor:
A. Njika Justina
Publikováno v:
English Language Teaching. 13:92
With the plethoric number of students in Cameroonian classrooms today, there is a common cry from teachers about the impracticability of creating interactional language lessons in the English as a foreign language (EFL) classroom. The implication of
Autor:
Njika, Justina A
Publikováno v:
Discourse Studies, 2015 Jun 01. 17(3), 388-390.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24815279
Autor:
Njika, Justina A.
Publikováno v:
Discourse Studies, 2014 Feb 01. 16(1), 117-118.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24441985
Autor:
Njika, Justina A
Publikováno v:
Discourse Studies, 2013 Feb 01. 15(1), 124-126.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24442067
Autor:
Njika, Justina A
Publikováno v:
Discourse Studies, 2012 Jun 01. 14(3), 358-360.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43496288
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Njika, Justina A
Publikováno v:
Discourse Studies; Jun2015, Vol. 17 Issue 3, p388-390, 3p
Autor:
Njika, Justina A
Publikováno v:
Discourse Studies; Feb2013, Vol. 15 Issue 1, p124-126, 3p
Autor:
Njika, Justina A
Publikováno v:
Discourse Studies; Jun2012, Vol. 14 Issue 3, p358-360, 3p
Autor:
Njika, Justina A.
Publikováno v:
Discourse Studies; Feb2014, Vol. 16 Issue 1, p117-118, 2p