Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Njika, Justina"'
Autor:
A. Njika Justina
Publikováno v:
English Language Teaching. 13:92
With the plethoric number of students in Cameroonian classrooms today, there is a common cry from teachers about the impracticability of creating interactional language lessons in the English as a foreign language (EFL) classroom. The implication of
Autor:
Njika, Justina A
Publikováno v:
Discourse Studies, 2015 Jun 01. 17(3), 388-390.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24815279
Autor:
Njika, Justina A.
Publikováno v:
Discourse Studies, 2014 Feb 01. 16(1), 117-118.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24441985
Autor:
Njika, Justina A
Publikováno v:
Discourse Studies, 2013 Feb 01. 15(1), 124-126.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24442067
Autor:
Njika, Justina A
Publikováno v:
Discourse Studies, 2012 Jun 01. 14(3), 358-360.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43496288
Autor:
Njika, Justina
People use talk in marked and varied ways to make sense of the world. This has constituted one of the major themes in humanistic and social scientific thought since the mid-twentieth century. This book discusses the defining elements of the study of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Njika, Justina A
Publikováno v:
Discourse Studies; Jun2015, Vol. 17 Issue 3, p388-390, 3p
Autor:
Njika, Justina A
Publikováno v:
Discourse Studies; Feb2013, Vol. 15 Issue 1, p124-126, 3p