Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Njå, M."'
For children who may face reading difficulties, early intervention is a societal priority. However, early intervention requires early detection. While much research has approached the issue of identification through measuring component skills at sing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::b6e52386de3faafb98b916f5340b0b42
https://eprints.whiterose.ac.uk/161202/1/1-s2.0-S0959475219307911-main.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/161202/1/1-s2.0-S0959475219307911-main.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Technology advancement has dynamically improved the ability to conduct research on large mounts of data and produce innovative ways to engage students. This work-in-progress paper presents tentative research proposals devised from two related and eme
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::829b6833f0f0dd414e1cb98dc024ae71
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85118230952&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85118230952&partnerID=MN8TOARS
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.