Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Niu Yongge"'
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 409, p 03003 (2023)
Since many companies choose to publish digital video advertisements with creative features on the Internet to promote new products. This study aims to examine the impact of the number of creative strategies (NCS) in adverting messages on consumer rev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f33526186cd479b98b9f3301ff7c0f5
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 409, p 06011 (2023)
Place attachment studies the positive emotional connection between people and places. It is a comprehensive concept and has gained a lot of scientific attention in recent decades. There are many researchers exploring its influencing factors, but in t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/32ec34ff1e364d2998ad8c09fb80e78e
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 409, p 04012 (2023)
The brand slogan change is an important measure to adjust the brand image and maintain the brand’s vitality in the fierce market competition. Clothing is both a product of culture and a carrier of culture, and changes in clothing company brand slog
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71c3f1ae312b42ddbb28d33a37b2eea9
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2023, Vol. 18, Issue 3, pp. 391-409.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-01-2023-0027
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2022, Vol. 17, Issue 3, pp. 453-469.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-03-2022-0109
Publikováno v:
Social Behavior & Personality: an international journal. Mar2024, Vol. 52 Issue 3, p1-18. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li, Xianyue1 (AUTHOR) xianyueliscu@163.com, Niu, Yongge2 (AUTHOR) niuyongge@scu.edu.cn, Xu, Jiuping1 (AUTHOR) xujiuping@scu.edu.cn
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Aug2023, Vol. 13 Issue 8, p689. 18p.
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management February 2021 93:370-381