Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Niu Yongge"'
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2023, Vol. 18, Issue 3, pp. 391-409.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-01-2023-0027
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2022, Vol. 17, Issue 3, pp. 453-469.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-03-2022-0109
Publikováno v:
Social Behavior & Personality: an international journal. Mar2024, Vol. 52 Issue 3, p1-18. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li, Xianyue1 (AUTHOR) xianyueliscu@163.com, Niu, Yongge2 (AUTHOR) niuyongge@scu.edu.cn, Xu, Jiuping1 (AUTHOR) xujiuping@scu.edu.cn
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Aug2023, Vol. 13 Issue 8, p689. 18p.
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management February 2021 93:370-381
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management July 2020 88:35-46
Autor:
Niu, Yongge1 (AUTHOR), Wei, Zhangdi1 (AUTHOR), Hao, Andy W.2 (AUTHOR), Wu, Banggang1 (AUTHOR) wubg@scu.edu.cn
Publikováno v:
Journal of Business-to-Business Marketing. Apr-Jun2023, Vol. 30 Issue 2, p215-236. 22p. 2 Diagrams, 9 Charts.
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 409, p 03003 (2023)
Since many companies choose to publish digital video advertisements with creative features on the Internet to promote new products. This study aims to examine the impact of the number of creative strategies (NCS) in adverting messages on consumer rev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f33526186cd479b98b9f3301ff7c0f5