Zobrazeno 1 - 10
of 1 120
pro vyhledávání: '"Nishikawa, N."'
The aim of this study is to provide a comprehensive test of three spatial speller settings, for the auditory, visual, and audiovisual paradigms. For rigour, the study is conducted with 16 BCI-na\"ive subjects in an experimental set-up based on five J
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1301.6360
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Clinical Ophthalmology, Vol 2015, Iss default, Pp 1557-1562 (2015)
Noriko Nishikawa,1 Satoshi Ishiko,2 Ikuko Yamaga,1 Miho Sato,3 Akitoshi Yoshida1 1Department of Ophthalmology, 2Department of Medicine and Engineering Combined Research Institute, Asahikawa Medical University, Asahikawa, 3Department of Ophthalmology,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ed5841594d514e65a45d40743e1378f6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of General Medicine, Vol 2014, Iss default, Pp 103-108 (2014)
Tomoaki Tujii, Win Thiri Kyaw, Hirotaka Iwaki, Noriko Nishikawa, Masahiro Nagai, Madoka Kubo, Masahiro Nomoto Department of Neurology and Clinical Pharmacology, Ehime University Graduate School of Medicine, Tohon Ehime, Japan Abstract: Pregabalin, a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e54db4ce6dd747f8aa68b8da323fb115
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.