Zobrazeno 1 - 10
of 456
pro vyhledávání: '"Nishida, Toyoaki"'
Producing realistic character animations is one of the essential tasks in human-AI interactions. Considered as a sequence of poses of a humanoid, the task can be considered as a sequence generation problem with spatiotemporal smoothness and realism c
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2005.11489
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2017 112:1506-1515
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2016 96:607-616
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 6 November 2013 97:147-155
Autor:
Nishida, Toyoaki
Kyoto University (京都大学)
0048
乙第5253号
論工博第1685号
新制||工||599(附属図書館)
UT51-59-D292
0048
乙第5253号
論工博第1685号
新制||工||599(附属図書館)
UT51-59-D292
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2433/74950
Autor:
Nishida, Toyoaki
Publikováno v:
Journal of Knowledge Management, 2002, Vol. 6, Issue 2, pp. 124-134.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/13673270210424657
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
愛知淑徳大学論集. グローバル・コミュニケーション学部篇. 2:59-85
Autor:
Nakano, Yukiko I. *, Murayama, Toshihiro, Okamoto, Masashi, Kawahara, Daisuke, Li, Qing, Kurohashi, Sadao, Nishida, Toyoaki
Publikováno v:
In Journal of Network and Computer Applications 2005 29(2):83-104