Zobrazeno 1 - 10
of 29 776
pro vyhledávání: '"Ninth graders"'
Autor:
Mesa, Shean Kenneth Lee P.1, Soliman, Janel L.1, Cudia, Myvin Angela1, Cruz, Dennis Henry A.1, Cogayan, Veniz Laine1, Licup, J. Ann1, Naguit, Mark Steven1, Cabrera, Jericho1, Lising, Erikalyn1, Galang, John Renus F.1 johnrenusg@gmail.com
Publikováno v:
International Journal of Multidisciplinary: Applied Business & Education Research. Jun2024, Vol. 5 Issue 6, p2334-2350. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shanti Prasad Khanal, Chitra Bahadur Budhathoki, Bhimsen Devkota, Torsten Michael Bollweg, Orkan Okan
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 24, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Introduction Research on health literacy is still at an early stage, lacking a dedicated measurement instrument for assessing children’s and adolescents’ health literacy. Such tools are necessary to generate the evidence required for inf
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1857e0e30a5453684642572de2b851d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mater, Naela1 (AUTHOR) mahamid@najah.edu, Daher, Wajeeh1,2 (AUTHOR) wajeehdaher@najah.edu, Mahamid, Fayez1 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Journal of Investigation in Health, Psychology & Education (EJIHPE). Jul2023, Vol. 13 Issue 7, p1229-1244. 16p.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology January 2023 225
Autor:
Chen, Sheng-Chang, She, Hsiao-Ching
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2020 Aug 01. 29(4), 547-560.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48742010
Publikováno v:
European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol 13, Iss 7, Pp 1229-1244 (2023)
The impact of STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, and Math) on pupils’ learning has been increasingly highlighted recently. This study aims to shed light on the effect of STEAM activities based on experiential learning on ninth graders
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e1826744e804583bb951adec1b53727