Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Nim, Nandini"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing June 2022 39(2):619-638
Publikováno v:
AMA Winter Academic Conference Proceedings; 2024, Vol. 35, p894-896, 3p
Autor:
Kumar, V.1,2,3,4 (AUTHOR) vk@gsu.edu, Nim, Nandini1 (AUTHOR) nnim1@gsu.edu, Sharma, Amalesh5 (AUTHOR) asharma@mays.tamu.edu
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. Jul2019, Vol. 47 Issue 4, p747-769. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nim, Nandini
This research introduces a new concept of Networked Customer Experience (NCX), where technologies mediate a customer's purchase journey, and their experiences are co-created and co-managed by the service provider and technology providers. We conduct
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4aae7dc4f10447e6acaa3510ab5df142
Autor:
Kumar, V.1,2,3,4 (AUTHOR) vk@gsu.edu, Nim, Nandini1 (AUTHOR) nnim1@gsu.edu, Sharma, Amalesh5 (AUTHOR) asharma@mays.tamu.edu
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. Jul2019, Vol. 47 Issue 4, p770-770. 1p.
Publikováno v:
Society for Marketing Advances Proceedings. Nov2022, p125-126. 2p.