Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Nilsson, Tor"'
Publikováno v:
International Journal of Technology & Design Education. Sep2024, Vol. 34 Issue 4, p1275-1303. 29p.
Publikováno v:
International Journal of Technology & Design Education. Sep2023, Vol. 33 Issue 4, p1345-1368. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Technology & Design Education. Mar2022, Vol. 32 Issue 1, p129-147. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sundqvist, Pernilla1 pernilla.sundqvist@mdh.se, Nilsson, Tor2
Publikováno v:
International Journal of Technology & Design Education. Mar2018, Vol. 28 Issue 1, p29-51. 23p.
Autor:
Omrcen, Eddi, Ylva, Hillbur, Ahlbäck, Anders, Johansson, Catrin, Djupström, Maria, Larsdotter, Karin, Jönsson, K. Ingemar, Pouliot, Lisa, Carlsson, Johanna, Wennberg, Paula, Nilsson, Tor, Hancke, Marnie
Agenda 2030 som ramverk för konsekvensbeskrivning av samverkan och nyttiggörande (AGERA)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::269a42ad9fade16e23ca0bbacd7f1a84
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-22542
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-22542
Autor:
Sundqvist, Pernilla, Nilsson, Tor
Teachers need support in how to organize teaching in technology to meet the preschool curriculum goals. In Sweden, the head of the preschool has a pedagogical responsibility with a task to support teachers and ensure that the work corresponds to nati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::63e3555cbf5fb499cce34b99c33ec54e
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mdh:diva-54057
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mdh:diva-54057
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.