Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Nilsson, Tigge"'
Autor:
Nilsson, Tigge, Westermark, Alexander
Mer och mer konsumentdata blir tillgängligt för marknadsförare vilket öppnar upp för individanpassad marknadsföring (IM) riktad mot konsumenter. Syftet med denna studie har varit att undersöka hur attityden till påverkas av personlig
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-417321
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Almlöf, Jonas, Lettner, Thomas, Gyger, Samuel, Vall Llosera, Gemma, Nilsson, Tigge, Zwiller, Val
Publikováno v:
EPJ Quantum Technology; 11/25/2024, Vol. 11 Issue 1, p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.