Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Nilsen, Sven"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bjørnsrud, Halvor Inge, Nilsen, Sven
Publikováno v:
Bjørnsrud, Halvor Inge Nilsen, Sven . Joint reflection on action – a prerequisite for inclusive education? A qualitative study in one local primary/lower secondary school in Norway. International Jo
International Jo
International Jo
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/72029
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/72029/4/Fulltekst.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/72029/4/Fulltekst.pdf
Autor:
Nilsen, Sven-Erik
Publikováno v:
Nilsen, Sven-Erik. A CORBA service for the OSA+ Real-Time Middleware. Masteroppgave, University of Oslo, 2005
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/9404
Autor:
Nilsen, Sven
Publikováno v:
Nilsen, Sven . Inside but still on the outside? Teachers’ experiences with the inclusion of pupils with special educational needs in general education.. International Jo
International Jo
International Jo
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/72113
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/72113/4/Fulltekst-1.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/72113/4/Fulltekst-1.pdf
Autor:
Bjørnsrud, Halvor1 (AUTHOR) halvor.bjornsrud@hive.no, Nilsen, Sven2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Curriculum Journal. Jun2014, Vol. 25 Issue 2, p260-281. 22p. 1 Chart.
Autor:
Bjørnsrud, Halvor1 (AUTHOR) halvor.bjornsrud@hive.no, Nilsen, Sven2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Curriculum Journal. Dec2011, Vol. 22 Issue 4, p549-566. 18p. 1 Chart.
Publikováno v:
International Journal of Special Education; 2019, Vol. 34 Issue 1, p68-82, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.