Zobrazeno 1 - 10
of 126
pro vyhledávání: '"Nilholm, Claes"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Being heard? Identifying Student Subject Positions in Research about School and Classroom Community.
Autor:
Patoulioti, Eleni, Nilholm, Claes
Publikováno v:
Confero: Essays on Education, Philosophy & Politics; Dec2023, Vol. 9 Issue 2, p42-82, 41p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nordic Journal of Literacy Research; 2023, Vol. 9 Issue 1, p1-20, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nilholm, Claes
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2000 Sep 01. 15(3), 347-359.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23421630
Sweden is internationally regarded as an inclusive educational system. This study explores how teacher education programmes in Sweden have been organised as regards inclusive education (IE). Specifically, the study examines how teacher candidates and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f2325f5f802793c193189d9d18fa47f8
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-412033
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-412033