Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Nijs, V."'
Autor:
Ailawadi, K.H., Bradlow, E.T., Draganska, M., Nijs, V., Rooderkerk, R.P., Sudhir, K., Wilbur, K.C., Zhang, J.
Publikováno v:
Marketing Letters, 21(3), 273-285. Springer New York
The nature of the interaction between manufacturers and retailers has received a great deal of empirical attention in the last 15 years. One major line of empirical research examines the balance of power between them and ranges from reduced form mode
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::31a90c2e45507c08185523e76da10644
https://pure.uvt.nl/portal/files/1250839/Empirical_Models_of_Manufacturer-Retailer_Interaction__ML_2010_.PDF
https://pure.uvt.nl/portal/files/1250839/Empirical_Models_of_Manufacturer-Retailer_Interaction__ML_2010_.PDF
Publikováno v:
Applied Stocahstic Models in Business and Industry, 21(4-5), 409-416. John Wiley and Sons Ltd
Tilburg University-PURE
Applied Stochastic Models in Business and Industry, 21(4/5), 409-416. John Wiley & Sons Ltd.
Tilburg University-PURE
Applied Stochastic Models in Business and Industry, 21(4/5), 409-416. John Wiley & Sons Ltd.
The use of price promotions to stimulate brand and firm performance is increasing. We discuss how (i) the availability of longer scanner data time series, and (ii) persistence modeling, have lead to greater insights into the dynamic effects of price
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0090982057ae93b6bf3192def3b58df5
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/56c46284-fdc8-4d0e-a2ed-ff7960965a26
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/56c46284-fdc8-4d0e-a2ed-ff7960965a26
Publikováno v:
Provinciebestuur+West-Vlaanderen%3A+Brugge.++355+pp.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______232::e0f613d98d4fd742b0e49c91e0a4a032
http://www.vliz.be/imisdocs/publications/261541.pdf
http://www.vliz.be/imisdocs/publications/261541.pdf
Publikováno v:
Tilburg University-PURE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::cade764b54ac8b9aba95e223c560086f
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/3e04f280-1fc9-4f6b-a890-5b885b4fbb8f
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/3e04f280-1fc9-4f6b-a890-5b885b4fbb8f
Publikováno v:
Tilburg University-PURE
Marketing Science, 20(1), 1-22. INFORMS Inst.for Operations Res.and the Management Sciences
Marketing Science, 20(1), 1-22. INFORMS Inst.for Operations Res.and the Management Sciences
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::eb803e5113fc128e172559c0092bfdde
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/1a556d75-97b1-419a-a28f-4113eb149b67
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/1a556d75-97b1-419a-a28f-4113eb149b67
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.