Zobrazeno 1 - 10
of 188
pro vyhledávání: '"Nigrelli V"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Finite-element simulation of residual stress induced by split-sleeve cold-expansion process of holes
Autor:
Nigrelli, V., Pasta, S.
Publikováno v:
In Journal of Materials Processing Tech. 2008 205(1):290-296
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Aim of this paper is presented a new methodology to study how different geometric parameters affect the performance of a hydraulic actuator. Preliminarily, the real working conditions of a hydraulic machine have been simulated by means of a CFD modul
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7fe1ac99f6f6ecfd5e0edd8f7ed5bca4
http://hdl.handle.net/10447/350342
http://hdl.handle.net/10447/350342
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal on Interactive Design & Manufacturing; Dec2020, Vol. 14 Issue 4, p1171-1178, 8p
Publikováno v:
Fracture & Structural Integrity / Frattura ed Integrità Strutturale. 2012, Vol. 6, p93-101. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tommaso Ingrassia, Nigrelli, V.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
In this paper the optimization process of a new High Energy Absorption Rear Underrun Protective Device called HEARUPD is discussed. The main objectives of the HEARUPD design optimization process have been related to the reduction in car decelerations
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::179a91c7331cb25e7e551ab8193e4dc2
http://hdl.handle.net/10447/58936
http://hdl.handle.net/10447/58936