Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Nieuwesteeg, Anke M."'
Autor:
Aanstoot Henk-Jan, Emons Wilco HM, van Bakel Hedwig JA, Pouwer Frans, Nieuwesteeg Anke M, Odink Roelof, Hartman Esther E
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 11, Iss 1, p 28 (2011)
Abstract Background In young children with type 1 diabetes mellitus (T1DM) parents have full responsibility for the diabetes-management of their child (e.g. blood glucose monitoring, and administering insulin). Behavioral tasks in childhood, such as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dcfc93c3f34f4ac79918aa4180707c1f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Bruin, Esther I., Zijlstra, Bonne J H, Geurtzen, Naline, van Zundert, Rinka M P, van de Weijer-Bergsma, Eva, Hartman, Esther E., Nieuwesteeg, Anke M., Duncan, Larissa G., Bögels, Susan M., Leerstoel Luit, Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities
Publikováno v:
Mindfulness, 5, 200-212
Mindfulness, 5(2), 200-212. Springer Verlag
Mindfulness, 5, 2, pp. 200-212
Mindfulness, 5(2), 200. Springer Verlag
Mindfulness, 5(2), 200-212. Springer Verlag
Mindfulness, 5, 2, pp. 200-212
Mindfulness, 5(2), 200. Springer Verlag
Psychometric properties of the Dutch version of the Interpersonal Mindfulness in Parenting Scale (IM-P) were studied in a general population sample of mothers of adolescents (n = 866) (study 1). A six-factor structure (29 items) emerged using explora
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8b0767e48200dea2063fb33495f2f0a3
https://europepmc.org/articles/PMC4130420/
https://europepmc.org/articles/PMC4130420/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.