Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Niemi, Päivi M."'
Autor:
Ranta, Klaus, Inkinen, Mauri, Laakkonen, Eero, Ståhl, Hanna-Riitta, Junttila, Niina, Niemi, Päivi M.
Publikováno v:
European Journal of Education & Psychology; Dec2022, Vol. 15 Issue 2, p57-78, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hakala, Mika *, Karlsson, Hasse, Kurki, Timo, Aalto, Sargo, Koponen, Salla, Vahlberg, Tero, Niemi, Päivi M
Publikováno v:
In Psychiatry Research: Neuroimaging 2004 131(1):71-78
Adolescents’ biased perceptions about their social competence (SC), whether negatively or positively, serve to influence their socioemotional adjustment such as early feelings of social phobia (nowadays referred to as Social Anxiety Disorder-SAD).
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1593::e07a291a70754295ccdef5ecba90187f
http://hdl.handle.net/10138/298861
http://hdl.handle.net/10138/298861
Autor:
Laakso, Virpi1, Niemi, Päivi M.2
Publikováno v:
Primary Health Care Research & Development. Apr2013, Vol. 14 Issue 2, p151-163. 13p.
Autor:
Koffert, Tarja, Luutonen, Sinikka, Niemi, Päivi M., Tiuraniemi, Juhani, Nordström, Elisa, Keinänen, Matti, Hietala, Jarmo
Publikováno v:
Journal of Contemporary Psychotherapy; Sep2019, Vol. 49 Issue 3, p187-195, 9p
Publikováno v:
Journal of Orofacial Pain; Winter1998, Vol. 12 Issue 1, p67-74, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal for educational research online 4 (2012) 1, S. 73-98
University of Turku
University of Turku
Journal for educational research online 4 (2012) 1, S. 73-98
The aim is to present the psychometric properties of a multisource scale measuring children’s and adolescents’ self-, peer-, and teacher-evaluated social competence and, further, t
The aim is to present the psychometric properties of a multisource scale measuring children’s and adolescents’ self-, peer-, and teacher-evaluated social competence and, further, t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::18c9896067ca67ce99610a695fac5add
http://www.pedocs.de/volltexte/2013/7052/
http://www.pedocs.de/volltexte/2013/7052/
Autor:
Acquah, Emmanuel O., Topalli, Pamela-Zoe, Wilson, Michael L., Junttila, Niina, Niemi, Päivi M.
Publikováno v:
International Journal of Adolescence & Youth; Sep2016, Vol. 21 Issue 3, p320-331, 12p