Zobrazeno 1 - 10
of 1 683
pro vyhledávání: '"Nicole You"'
Autor:
Lin, Jason D (AUTHOR) linjason@bu.edu, Kim, Nicole You Jeung (AUTHOR), Uduehi, Esther (AUTHOR), Keinan, Anat (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Oct2024, Vol. 51 Issue 3, p571-594. 24p.
Autor:
Kim, Nicole You Jeung1 (AUTHOR) nicole.kim@polyu.edu.hk, Zwebner, Yonat2 (AUTHOR) zwebner.yonat@idc.ac.il, Barasch, Alixandra3 (AUTHOR) alix.barasch@colorado.edu, Schrift, Rom Y.4 (AUTHOR) rschrift@iu.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Feb2023, Vol. 60 Issue 1, p52-71. 20p. 1 Diagram, 1 Chart, 4 Graphs.
Publikováno v:
Woman's Day (Australia Edition); 12/2/2024, Issue 2447, p10-11, 2p, 6 Color Photographs
Publikováno v:
Frontiers in Environmental Science, Vol 10 (2023)
Digitalization is one of the main ways for enterprise growth in the digital economy era. However, the existing literature on digital technology application models and their impact on corporate green growth is rare. By using the green innovation data
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b00e44789354421a3c60d8987bb56af
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR); Jun2021, Vol. 58 Issue 3, p439-455, 17p, 2 Graphs
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology. 33:213-216
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-pdf-1-mrj-10.1177_00222437221107593 for You Must Have a Preference: The Impact of No-Preference Communication on Joint Decision Making by Nicole You Jeung Kim, Yonat Zwebner, Alixandra Barasch and Rom Y. Schrift in Journal o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3ca4460fae5cad5d5b757cae06bf2628
Publikováno v:
Journal of Marketing Research. 58:439-455
Consumers frequently engage in activities with others, such as visiting an art gallery with a friend or going to a sports match with a family member, and they tend to assume that sharing experiences with another person will make these activities more