Zobrazeno 1 - 2
of 2
pro vyhledávání: '"Nichols, Quyen"'
Autor:
Swanson, James M, Arnold, L. Eugene, Molina, Brooke S. G., Sibley, Margaret H., Hechtman, Lily T., Hinshaw, Stephen P., Abikoff, Howard B., Stehli, Annamarie, Owens, Elizabeth B., Mitchell, John T., Nichols, Quyen, Howard, Andrea, Greenhill, Laurence L., Hoza, Betsy, Newcorn, Jeffrey H., Jensen, Peter S., Vitiello, Benedetto, Wigal, Timothy, Epstein, Jeffery N., Tamm, Leanne, Lakes, Kimberly D., Waxmonsky, James, Lerner, Marc, Etcovitch, Joy, Murray, Desiree W., Muenke, Maximilian, Acosta, Maria T., Arcos Burgos, Mauricio, Pelham, William E., Kraemer, Helena C., Severe, Joanne B., Richters, John, Vereen, Donald, Elliott, Glen R., Wells, Karen C., Conners, C. Keith, March, John, Cantwell, Dennis P., Gibbons, Robert D., Marcus, Sue, Hur, Kwan, Hanley, Thomas, Stern, Karen
Publikováno v:
Journal of child psychology and psychiatry, and allied disciplines, vol 58, iss 6
Repositorio EdocUR-U. Rosario
Universidad del Rosario
instacron:Universidad del Rosario
Repositorio EdocUR-U. Rosario
Universidad del Rosario
instacron:Universidad del Rosario
BackgroundThe Multimodal Treatment Study (MTA) began as a 14-month randomized clinical trial of behavioral and pharmacological treatments of 579 children (7-10years of age) diagnosed with attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD)-combined type.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.