Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Nicholas, Sheilah E."'
Autor:
Hanemann, Ulrike
Publikováno v:
International Review of Education / Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft / Revue Internationale de l'Education, 2020 Jan 01. 66(4), 603-607.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48737399
Autor:
McCarty, Teresa L., Nicholas, Sheilah E., Chew, Kari A. B., Diaz, Natalie G., Leonard, Wesley Y., White, Louellyn
Publikováno v:
Daedalus, 2018 Apr 01. 147(2), 160-172.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48563028
Publikováno v:
Review of Research in Education, 2014 Jan 01. 38, 106-136.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43284064
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This article describes an ongoing international collaboration regarding Indigenouslanguage and culture education that engages post-secondary institutions in Hawai'i,Arizona, Alaska, New Zealand, and Canada. Formed in 2005 under the leadershipof the l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ba2ef88a5f3e8e084553fb08215894d5
Autor:
Hanemann, Ulrike1 hanemann.ulrike@gmx.de
Publikováno v:
International Review of Education / Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft. Aug2020, Vol. 66 Issue 4, p603-607. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chew, Kari A.B., Anthony-Stevens, Vanessa, LeClair-Diaz, Amanda, Nicholas, Sheilah E., Sobotta, Angel, Stevens, Philip
In globalizing landscapes, Indigenous ways of knowing and being persist in their connectedness to specific geographies, even as they are transformed by migrations, both forced and voluntary, and dynamic exchanges. This paper presents narratives of In
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5b2753d5eaa02ee5bdcf2371c6329be0
Autor:
Nicholas, Sheilah E.
Publikováno v:
Native Studies Review. 2016, Vol. 23 Issue 1/2, p123-146. 24p.