Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"Ni ZY"'
Publikováno v:
Patient Preference and Adherence, Vol 2015, Iss default, Pp 1525-1530 (2015)
Feiou Lin,1 Hao Sun,1 Zhenyu Ni,1 Minling Zheng,1 Linjie Yao2 1Orthodontic Department, 2Pedodontic Department, School of Stomatology, Wenzhou Medical University, Wenzhou, Zhejiang, People’s Republic of China Background: Retention is an important co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ac749ff184248f09dd7a7c0b123c34e
Publikováno v:
OncoTargets and Therapy, Vol 2014, Iss default, Pp 1583-1591 (2014)
Feiou Lin,1 Linjie Yao,2 Jin Xiao,3 DengFeng Liu,3 Zhenyu Ni11Department of Orthodontics, 2Department of Pedodontics, 3Department of Oral and Maxillofacial Surgery, School and Hospital of Stomatology, Wenzhou Medical University, Wenzhou, People’s R
Publikováno v:
OncoTargets and Therapy, Vol Volume 9, Pp 6377-6378 (2016)
The Editor-in-Chief and Publisher of OncoTargets and Therapy have been alerted to unacceptable levels of duplication with another published paper: Zhang D, Ni Z, Xu X, and Xiao J. MiR-32 Functions as a Tumor Suppressor and Directly Targets EZH2 in Hu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.