Zobrazeno 1 - 10
of 134
pro vyhledávání: '"Niţă D"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Florianne Vayer, Sylvain Petit, Françoise Damay, Jan Embs, Stéphane Rols, Claire Colin, Elsa Lhotel, Dalila Bounoua, Nita Dragoe, David Bérardan, Claudia Decorse
Publikováno v:
Communications Materials, Vol 5, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Two decades of work have shown that the physics of Tb-based pyrochlores is controlled by a subtle equilibrium between quadrupole-quadrupole and dipolar-dipolar magnetic interactions, as exemplified by the ordered spin ice Tb2Sn2O7 and the qu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f47782e0075248f993fbf8881ac0ddc3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Infinity, Vol 13, Iss 2, Pp 349-362 (2024)
In the era of society 5.0, the reach of student learning resources is increasingly wider, with the internet and free AI-based search engines. The use of music during learning is a way for students to increase learning motivation. This research aims t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/97598b58ea2041819759f7b670caa6e8
Publikováno v:
IndoMath, Vol 7, Iss 1, Pp 13-19 (2024)
This research is motivated by technological advances that are developing more rapidly so that it can be used to improve students’ numeracy and digital literacy. This research aimed to analyse the impact of applying Ethnomathematics using the Trello
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8e0fd3544f14ce5acbaa95e5ed30e5a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.