Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Niño Rosa"'
Publikováno v:
Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 1, Iss 1 (2000)
The lack of motivation in the 9th grade students of Tomás Rueda Vargas School was the objective of this project, so we planned a series of workshops in Microsoft Word to apply in the computer lab. We observed that by working in groups of four in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/116427f0945c4a32b61f15e4a39a49de
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Luna-Niño, Rosa1 (AUTHOR), Cavazos, Tereza1 (AUTHOR) tcavazos@cicese.mx, Torres-Alavez, Jose Abraham2 (AUTHOR), Giorgi, Filippo2 (AUTHOR), Coppola, Erika2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Climate Dynamics. Sep2021, Vol. 57 Issue 5/6, p1571-1594. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hugo de Almeida Medeiros, Nino Rosa Vital de Carvalho, Letícia Leite Pereira Costa de Oliveira, Anna Valeska Procópio de Moura Mendonça
Publikováno v:
Saberes Plurais, Vol 8, Iss 1, Pp e139522-e139522 (2024)
Introdução: A morte exerce impacto sobre a vida, gerando questionamentos e inquietudes. Nesse sentido, o processo de adoecimento-fim de vida traz possibilidades de cuidado e desafios. Objetivo: Analisar documentos vinculados ao Sistema Único de Sa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/834c266464ed4ed78a6f940ed5aadbb5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.