Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Ni, Kaixin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
1日1つの質問に中国語で答えるだけで、日記も中国語も楽しく続けられる! 中国語の新しい表現に出会い、使えるようになる書き込み式の日記帳。 【本書の特長】 1)毎日1つの
Autor:
Hongmei Li
This book provides a comprehensive analysis of Chinese advertising as an industry, a discourse and profession in China's search for modernity and cultural globalization. It compares and contrasts the advertising practices of Chinese advertising agenc
Autor:
Michael B. Griffiths
Breaking new ground in the study of Chinese urban society, this book applies critical discourse analysis to ethnographic data gathered in Anshan, a third-tier city and market in northeast China. The book confronts the – still widespread – notion