Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Ni, Jiaojiao"'
Publikováno v:
In Case Studies in Construction Materials July 2024 20
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
Based on the theory of systematics and synergy, this paper measures the degree of coordination within the system by measuring the system order parameters that determine the phase transition characteristics and laws of the system and establishes a mod
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f08095e1be6d4e4991271fe1631fd46e
Publikováno v:
In Molecular Therapy - Oncolytics 19 December 2023 31
Publikováno v:
Multimedia Tools & Applications; Oct2024, Vol. 83 Issue 33, p79207-79217, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gong, Hui, Ni, Jiaojiao, Xu, Zhiyong, Huang, Jiaqi, Zhang, Jie, Huang, Yizhou, Zeng, Chunlai, Zhang, Xue, Cheng, Hongqiang, Ke, Yuehai
Publikováno v:
In Journal of Molecular and Cellular Cardiology December 2019 137:71-81
Autor:
Fan, Tingting, Yang, Libo, Wu, Xi, Ni, Jiaojiao, Jiang, Haikun, Zhang, Qi’an, Fang, Ling, Sheng, Yibao, Ren, Yongbing, Cao, Shuqing
Publikováno v:
Journal of Experimental Botany, 2016 Jan 01. 67(15), 4685-4695.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26391295
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ni Jiaojiao, T N. Kuchinskaya
Publikováno v:
Дискурс Пи, Iss 3-4 (28-29) (2017)
In the article cultural branding is represented as innovative implemental mechanism of China's "soft power". Authors characterize current state, potential and outstanding practices of cultural branding in China. In conclusion they specifyy features o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e713be588ffd4c12a9ef8c8721f96243
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.