Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"Nguyen Vu Quoc, Huy"'
Publikováno v:
In Pharmacological Research - Modern Chinese Medicine September 2024 12
Autor:
Nguyen Thi Thanh Huyen, Nguyen Minh Tam, Johan Wens, Giannoula Tsakitzidis, Le Van Chi, Le Ho Thi Quynh Anh, Che Thi Len Len, Huynh Van Chuong, Nguyen Vu Quoc Huy, Martin Valcke
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-8 (2023)
Abstract Background Interprofessional education (IPE) is expected to help prepare undergraduate health profession students to collaborate with other healthcare professionals in realising quality of care. Studies stress the necessity of students’ re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc280983f8b7454eb48abc7aa246115d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Korean Journal of Women Health Nursing, Vol 27, Iss 4, Pp 278-285 (2021)
Purpose This study aimed to examine the effect of a newborn care education program using ubiquitous learning (UL-NCEP) on exclusive breastfeeding and maternal role confidence of first-time mothers in Vietnam. Methods This quasi-experimental study wit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76cfb622929b45c3b2871f4122577607
Publikováno v:
In Gynecologic Oncology July 2021 162(1):113-119
Publikováno v:
In Sexual Medicine March 2020 8(1):57-64
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Huong Le Thi Van, Kanittha Volrathongchai, Nguyen Vu Quoc Huy, Ton Nu Minh Duc, Do Van Hung, Tran Thi Mai Lien
Publikováno v:
Central European Journal of Nursing and Midwifery, Vol 11, Iss 4, Pp 188-195 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2b5e0eb9fd554dcfbefeb8fa13ab17ce
Autor:
Nguyen Thi Anh Phuong, Ho Thi Thuy Trang, Ton Nu Minh Duc, Tran Thi Nguyet, Tran Thi Hang, Nguyen Thi Thu Thao, Nguyen Vu Quoc Huy
Publikováno v:
Journal of Problem-Based Learning, Vol 7, Iss 2, Pp 82-93 (2020)
Background Application of appropriate teaching and learning strategies is a necessary way of influencing student learning outcomes. The purpose of this study was to explore students’ views, perceptions and the effects of these on different teaching
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/96201755f42e418c8f9823c73448d235
Autor:
Le Ho Thi, Quynh-Anh, Pype, Peter, Wens, Johan, Nguyen Vu Quoc, Huy, Derese, Anselme, Peersman, Wim, Bui, Nhon, Nguyen Thi Thanh, Huyen, Nguyen Minh, Tam
Publikováno v:
BMC Public Health; 1/2/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-13, 13p