Zobrazeno 1 - 10
of 144
pro vyhledávání: '"Nguyen, Nhu Y."'
Autor:
Phuong Mai Nguyen, Huong-Linh Le, Nguyen-Nhu-Y Ho, Rez Alexis Dela Cruz, Luu Ly Tran, Vu Phuong Anh Do
Publikováno v:
International Review of Management and Marketing, Vol 14, Iss 6 (2024)
This study investigates the impact of ethical marketing practices and health consciousness on consumer attitudes and purchase intention for cosmetic products in Vietnam. A self-administered survey was conducted in August 2023 to collect data for our
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e1fa23ef8e842679320b8dbd123cd01
Autor:
Evtimov, Vera J., Hammett, Maree V., Pupovac, Aleta, Nguyen, Nhu-Y N., Shu, Runzhe, Van Der Weyden, Carrie, Twigger, Robert, Nisbet, Ian T., Trounson, Alan O., Boyd, Richard L., Prince, H. Miles
Publikováno v:
In Heliyon 15 September 2024 10(17)
Autor:
McCormack, Nikki M., Nguyen, Nhu Y., Tully, Christopher B., Oliver, Trinitee, Fiorillo, Alyson A., Heier, Christopher R.
Publikováno v:
In iScience 21 July 2023 26(7)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Disaster Risk Reduction May 2021 58
Autor:
Raho, Riccardo, Nguyen, Nhu-Y, Zhang, Naiyin, Jiang, Wensen, Sannino, Alessandro, Liu, Huinan, Pollini, Mauro, Paladini, Federica
Publikováno v:
In Materials Science & Engineering C February 2020 107
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 17, Iss 5 (2022)
In this age of fierce competitions, customer retention is one of the most important tasks for many companies. Many previous works proposed models to predict customer churn based on various machine learning techniques. In this study, we proposed an ad
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c27184e7719c4633a9fed48cec8d1e20
Publikováno v:
Logistics, Vol 6, Iss 3, p 64 (2022)
Background: Strategic alliance is a popular strategic option for business entities to strengthen the competitive advantages of all partners in a partnership. The global logistics industry has witnessed the formulation of several successful strategic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e8e39a8a38641b183f0e44ca3e9e434