Zobrazeno 1 - 10
of 127
pro vyhledávání: '"Nguyen, Adam"'
Autor:
Nguyen, Adam
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2022, Vol. 37, Issue 2, pp. 129-137.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-07-2020-0314
Autor:
Hodge, Edgar A., Naika, Gajendra S., Kephart, Sally M., Nguyen, Adam, Zhu, Richard, Benhaim, Mark A., Guo, Wenjin, Moore, John P., Hu, Shiu-Lok, Sanders, Rogier W., Lee, Kelly K.
Publikováno v:
In iScience 17 June 2022 25(6)
Autor:
Grébert, Théophile, Nguyen, Adam A., Pokhrel, Suman, Joseph, Kes Lynn, Ratin, Morgane, Dufour, Louison, Chen, Bo, Haney, Allissa M., Karty, Jonathan A., Trinidad, Jonathan C., Garczarek, Laurence, Schluchter, Wendy M., Kehoe, David M., Partensky, Frédéric
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2021 Mar 01. 118(9), 1-8.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27027417
Autor:
Nguyen, Adam (Phuong).
Thesis (Ph.D.)--York University, 2005. Graduate Programme in Administration.
Typescript. Includes bibliographical references (leaves 322-339). Also available on the Internet. MODE OF ACCESS via web browser by entering the following URL: http://p
Typescript. Includes bibliographical references (leaves 322-339). Also available on the Internet. MODE OF ACCESS via web browser by entering the following URL: http://p
Autor:
Sanfilippo, Joseph E., Nguyen, Adam A., Garczarek, Laurence, Karty, Jonathan A., Pokhrel, Suman, Strnat, Johann A., Partensky, Frédéric, Schluchter, Wendy M., Kehoe, David M.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2019 Mar . 116(13), 6457-6462.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26696716
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sanfilippo, Joseph E., Nguyen, Adam A., Karty, Jonathan A., Shukla, Animesh, Schluchter, Wendy M., Garczarek, Laurence, Partensky, Frédéric, Kehoe, David M.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2016 May . 113(21), 6077-6082.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26469999
Autor:
Nguyen, Adam, Meng, Juan (Gloria)
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2016, Vol. 25, Issue 7, pp. 710-720.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-02-2016-1104
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.