Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Ngugi, J."'
Publikováno v:
East African Medical Journal; Vol. 99 No. 4 (2022); 4731-4741
Background: There is scant information on the outcome of mass praziquantel administration to school-age pupils in schistosomiasis endemic areas in Kenya. Objective: To determine the outcome of mass administration of praziquantel in controlling urinar
Autor:
Ngugi, J.1,2 (AUTHOR) johnson.ngugi@students.uonbi.ac.ke, Rading, G. O.1,2 (AUTHOR), Odera, B. O.2,3 (AUTHOR), Ngobe, B.4 (AUTHOR), Forbes, R.5 (AUTHOR), Cornish, L. A.2,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Phase Equilibria & Diffusion. Aug2019, Vol. 40 Issue 4, p588-599. 12p. 5 Black and White Photographs, 4 Diagrams, 2 Charts, 7 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ngugi, J. T.
Publikováno v:
Transition, 1962 Jan 01(3), 5-7.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2934550
Publikováno v:
African Crop Science Journal; Vol 22 (2014): Supplement; 905-915
Transformation of small holder agriculture from subsistence farming to agribusiness focused systems, is paramount towards attainment of Kenya’s vision 2030 and the Millennium Development Goals. This requires extension service delivery systems that
Autor:
Njoroge wa Ngugi, J.
Thesis (Ph. D.)--Dept. of Religion and Religious Education, School of Religious Studies, Catholic University of America, 2001.
Includes bibliographical references (p. [293]-319).
Includes bibliographical references (p. [293]-319).
Externí odkaz:
http://catalog.hathitrust.org/api/volumes/oclc/52278576.html
Autor:
Ngugi, J. T.
Publikováno v:
Transition, 1962 Jul (5), 7-7.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2934174
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.