Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"Ngubane S"'
Autor:
Ngubane, S.1, Wotela, K.1
Publikováno v:
Journal of Public Administration & Development Alternatives (JPADA). 2024 Supplement, Vol. 9, p1-26. 26p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education, Volume: 36, Issue: 3, Pages: 108-91, Published: JUL 2022
Technology mediated pedagogies of the 21st century present new and unprecedented challenges for incarcerated tertiary students. The researchers, employing a qualitative exploratory research design, sought to explore the learning experiences of UNISA
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::171696572b664053351da623c6632310
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1753-59132022000300006&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1753-59132022000300006&lng=en&tlng=en
Publikováno v:
Journal of Education, Society & Multiculturalism, Vol 4, Iss 2, Pp 48-84 (2023)
Literature frequently describes how ineffective implementation of instructional policy frameworks can make distance learning a lonely and unrewarding academic pursuit, characterized by high student drop-out rates, high failure rates and academic excl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e6591f965a2244b8a0ddbe04638a620c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.