Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Ngubane, S."'
Autor:
Ngubane, S.1, Wotela, K.1
Publikováno v:
Journal of Public Administration & Development Alternatives (JPADA). Mar2024, Vol. 9 Issue 1, p1-26. 26p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education, Volume: 36, Issue: 3, Pages: 108-91, Published: JUL 2022
Technology mediated pedagogies of the 21st century present new and unprecedented challenges for incarcerated tertiary students. The researchers, employing a qualitative exploratory research design, sought to explore the learning experiences of UNISA
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::171696572b664053351da623c6632310
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1753-59132022000300006&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1753-59132022000300006&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.