Zobrazeno 1 - 10
of 138
pro vyhledávání: '"Ngari, M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Talbert, A, Ngari, M, Obiero, C, Nyaguara, A, Mwangome, M, Mturi, N, Ouma, N, Otiende, M, Berkley, J
Publikováno v:
BMJ Open. 13:e067482
ObjectivesTo describe admission trends and estimate inpatient and post-discharge mortality and its associated exposures, among young infants (YI) admitted to a county hospital in Kenya.DesignRetrospective cohort study.SettingSecondary level hospital.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Too, J.R., Ngari, M., Kikuvi, G.M., Matey, E.J, Koima, J., Chebii, J., Wanzala, P., Kiptoo, M.K., Githui, W.A., Sang, W.K.
Publikováno v:
African Journal of Health Sciences; Vol 30, No 2 (2017); 105-119
Introduction: Shiga toxin-producing Escherichia coli (STEC) are among the most important causes of food-borne diseases. They cause illnesses ranging from mild diarrhea to more severe conditions that may progress to hemorrhagic colitis (HC) and hemoly
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.