Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Ngan, Olivia Miu Yung"'
Autor:
Ngan, Olivia Miu Yung1,2 (AUTHOR) olivian1@hku.hk, Fung, Cheuk Wing3 (AUTHOR), Kwok, Mei Kwun3 (AUTHOR), Yau, Eric Kin Cheong4 (AUTHOR), Lee, Shing Yan Robert5 (AUTHOR), Luk, Ho-Ming6 (AUTHOR), Belaramani, Kiran Moti3 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Public Health. 10/26/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-11. 11p.
Autor:
Ngan, Olivia Miu Yung, Yi, Huso, Bryant, Louise, Sahota, Daljit Singh, Chan, Olivia Yiu Man, Ahmed, Shenaz
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling November 2020 103(11):2373-2383
Autor:
Ngan, Olivia Miu Yung, Tang, Taylor Lik Hang, Chan, Aden Ka Yin, Chen, Daisy Minghui, Tang, Mei Kuen
Publikováno v:
In Health Professions Education June 2018 4(2):149-158
Publikováno v:
Health Care Science; Dec2023, Vol. 2 Issue 6, p400-405, 6p
Autor:
Belaramani, Kiran Moti, Fung, Cheuk Wing, Kwok, Anne Mei Kwun, Lee, Shing Yan Robert, Yau, Eric Kin Cheong, Luk, Ho Ming, Mak, Chloe Miu, Yeung, Matthew Chun Wing, Ngan, Olivia Miu Yung
Publikováno v:
International Journal of Neonatal Screening (IJNS); Sep2023, Vol. 9 Issue 3, p45, 15p
Autor:
Cheung, Justin Chak Ting, Kwan, Ka Yu Carissa, Ng, Wing Hei, Cheung, Chi Ching, Ngan, Olivia Miu Yung, Tang, Florence Mei Kuen
Publikováno v:
International Journal of Mobile Learning and Organisation; 2023, Vol. 17 Issue: 1 p180-197, 18p
Autor:
Tong, Athena Chung Yan, Cheung, Justin Chak Ting, Wong, Yanny Wing Yan, Chung, Colin Ho Lam, Ngan, Olivia Miu Yung, Hwang, Isabel, Choi, Frederic Wai To, Tang, Florence Mei Kuen
Publikováno v:
International Journal of Mobile Learning and Organisation; 2023, Vol. 17 Issue: 1 p45-57, 13p
Publikováno v:
International Journal of Ethics Education; Apr2021, Vol. 6 Issue 1, p37-50, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.