Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"Ngai Kwan"'
Autor:
Ngai, Kwan Ho1,2 (AUTHOR), Sun, Xinwen2 (AUTHOR), Zou, Xinhui3 (AUTHOR), Fan, Kezhou3 (AUTHOR), Wei, Qi4 (AUTHOR), Li, Mingjie4 (AUTHOR), Li, Shiang5 (AUTHOR), Lu, Xinhui5 (AUTHOR), Meng, Weiwei1 (AUTHOR), Wu, Bo1 (AUTHOR), Zhou, Guofu1 (AUTHOR), Long, Mingzhu1 (AUTHOR) mzlong@m.scnu.edu.cn, Xu, Jianbin2 (AUTHOR) jbxu@ee.cuhk.edu.hk
Publikováno v:
Advanced Science. May2024, Vol. 11 Issue 18, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Vocational Rehabilitation. 58:263-270
BACKGROUND: Despite an increase in supported employment, a large and growing number people with intellectual and developmental disabilities (IDD) still participate in non-work day services. Quality day services that lead to community life engagement
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Vocational Rehabilitation. 52:279-289
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Intellectual and Developmental Disabilities. 56:458-470
Higher education programs for students with intellectual and developmental disabilities (IDD) offer opportunities to engage in college experiences including access to typical college courses. The purpose of the present study was to examine data from
Autor:
Ngai Kwan Nicole Ho, Analise O'Donovan
Publikováno v:
Australian Psychologist. 53:493-504
The study explored the experiences of trainee psychologists from a culturally and/or linguistically diverse (CALD) background in Australia. Although previous studies have documented the experiences...