Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Ngai, Jessica"'
Autor:
Ngai, Jessica, MacMillan, Presley, Kingston, Benjamin R., Lin, Zachary P., Ouyang, Ben, Chan, Warren C.W.
Publikováno v:
In Journal of Controlled Release January 2023 353:988-1001
Autor:
Chan, Hang, Cheuk, Hiu Ngai Jessica
Publikováno v:
In Ampersand 2020 7
Autor:
Kingston, Benjamin R., Syed, Abdullah Muhammad, Ngai, Jessica, Sindhwani, Shrey, Chan, Warren C. W.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2019 Jul . 116(30), 14937-14946.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26848313
Autor:
Hang Chan, Hiu Ngai Jessica Cheuk
Publikováno v:
Ampersand, Vol 7, Iss , Pp 100066- (2020)
Learning English as a second language in the inner circle (ESL) is usually contrasted with learning it as a foreign language in the expanding circle (EFL). The notional landscape of ESL conjures up many positive images about ‘inner-circle pedagogy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f75d4d7cd5a94e5da79d1d6c86d43bcb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Levy, Oren, Brennen, W. Nathaniel, Han, Edward, Rosen, David Marc, Musabeyezu, Juliet, Safaee, Helia, Ranganath, Sudhir, Ngai, Jessica, Heinelt, Martina, Milton, Yuka, Wang, Hao, Bhagchandani, Sachin H., Joshi, Nitin, Bhowmick, Neil, Denmeade, Samuel R., Isaacs, John T., Karp, Jeffrey M.
Publikováno v:
In Biomaterials June 2016 91:140-150
Autor:
Levy, Oren, Zhao, Weian, Mortensen, Luke J., LeBlanc, Sarah, Tsang, Kyle, Fu, Moyu, Phillips, Joseph A., Sagar, Vinay, Anandakumaran, Priya, Ngai, Jessica, Cui, Cheryl H., Eimon, Peter, Angel, Matthew, Lin, Charles P., Yanik, Mehmet Fatih *, Karp, Jeffrey M. *
Publikováno v:
In Blood 3 October 2013 122(14):e23-e32
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.