Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Ngai, Courtney"'
Autor:
Ngai, Courtney L.
Chemical identity is a foundational crosscutting concept in chemistry and encompasses the knowledge, reasoning, and practices relevant for the classification and differentiation of substances. Substances are found everywhere – from the chemistry cl
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=10265119
Publikováno v:
Change; May/Jun2024, Vol. 56 Issue 3, p4-14, 11p
Autor:
Ngai, Courtney1 (AUTHOR), Wu, Hoi‐Ting1 (AUTHOR), da Camara, Bryce1 (AUTHOR), Williams, Christopher G.1 (AUTHOR), Mueller, Leonard J.1 (AUTHOR), Julian, Ryan R.1 (AUTHOR), Hooley, Richard J.1 (AUTHOR) richard.hooley@ucr.edu
Publikováno v:
Angewandte Chemie. 3/7/2022, Vol. 134 Issue 11, p1-5. 5p.
Autor:
Clinchot, Michael, Ngai, Courtney, Huie, Robert, Talanquer, Vicente, Lambertz, Jennifer, Banks, Gregory, Weinrich, Melissa, Lewis, Rebecca, Pelletier, Pamela, Sevian, Hannah
Publikováno v:
The Science Teacher, 2017 Mar 01. 84(3), 69-75.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44249844
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Western Conference on Science Education
We developed a team-based model supporting departmental change and ran 17 change teams at two R1 universities between 2014 and 2021, in a wide variety of STEM academic departments. Change team members included faculty, staff, graduate students, and u
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::b2bfa79239b9ba698223c7a19169be32
https://ir.lib.uwo.ca/wcse/WSCETwentyTwentyThree/fri-july-14/2
https://ir.lib.uwo.ca/wcse/WSCETwentyTwentyThree/fri-july-14/2
Publikováno v:
In Educación Química January 2015 26(1):13-20
Autor:
Ngai, Courtney1 (AUTHOR), Sanchez‐Marsetti, Colomba M.1 (AUTHOR), Harman, W. Hill1 (AUTHOR), Hooley, Richard J.1 (AUTHOR) richard.hooley@ucr.edu
Publikováno v:
Angewandte Chemie. 12/21/2020, Vol. 132 Issue 52, p23711-23715. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.