Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Ng, Lee Luan"'
Publikováno v:
Pegem Journal of Education & Instruction / Pegem Egitim ve Ögretim; 2024, Vol. 14 Issue 4, p102-115, 14p
Autor:
Ng, Lee-Luan, Feng, Baoxin
Publikováno v:
International Journal of Computer-Assisted Language Learning and Teaching (IJCALLT); December 2024, Vol. 14 Issue: 1 p1-17, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences. 13
Autor:
Chew Shin Yi1 chewshinyi@um.edu.my, Ng Lee Luan1
Publikováno v:
Journal of Nusantara Studies. 2021, Vol. 6 Issue 1, p199-221. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chew, Shin Yi, Ng, Lee Luan
Publikováno v:
Interpersonal Interactions and Language Learning
The growth of technology has been rapidly increasing in the past two decades, and is being further accelerated by the worldwide covid-19 pandemic which has pushed language educators and learners to grapple with e-learning and rely increasingly on com
Autor:
Chew, Shin Yi, Ng, Lee Luan
Publikováno v:
Interpersonal Interactions and Language Learning
Communicating effectively is an important life skill that can influence career and personal life, but communicating using a language that is not one’s mother tongue can be complicated, especially for a learner. Since practice makes perfect, one of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ng Lee Luan, Ho Ai Ping
Publikováno v:
Malaysian Journal of Languages and Linguistics (MJLL). 6:10-25
Language proficiency is one prominent factor that could affect the use of language learning strategies (LLSs) in learning English as a second language among the learners. The influence of language proficiency on the use of LLSs might differ as langua