Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Nezafati, Navid"'
Autor:
Maghsoudi, Mehrdad, Nezafati, Navid
Publikováno v:
Telematics and Informatics Reports, Volume 11, 2023, 100070
The rise of information technology has transformed the business landscape, with organizations increasingly relying on information systems to collect and store vast amounts of data. To stay competitive, businesses must harness this data to make inform
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2308.10244
Publikováno v:
VINE Journal of Information and Knowledge Management Systems, 2021, Vol. 53, Issue 4, pp. 637-662.
Autor:
Feyzbakhsh, Omm Al-Banin, Babalhavaeji, Fahimeh, Nezafati, Navid, Hariri, Nadjla, Nooshinfard, Fatemeh
Publikováno v:
Aslib Journal of Information Management, 2022, Vol. 74, Issue 3, pp. 458-494.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AJIM-07-2021-0186
Publikováno v:
Environment, Development & Sustainability; Nov2024, Vol. 26 Issue 11, p27885-27922, 38p
Autor:
Morshedi, Ahmad1 a_morshedi@sbu.ac.ir, Nezafati, Navid2 n_nezafati@sbu.ac.ir, Shokuhyar, Sajjad2 s_shokouhyar@sbu.ac.ir, Tanhaeean, Mehrab3 mehrabtanhaeean@ut.ac.ir, Karami, Mohammad4 kmohammad1992@gmail.com
Publikováno v:
Iranian Journal of Management Studies. Jul2023, Vol. 16 Issue 3, p593-612. 20p.
Publikováno v:
Journal of the Knowledge Economy; Jun2024, Vol. 15 Issue 2, p6273-6311, 39p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nezafati, Navid1 n_nezafati@sbu.ac.ir, Sheikhattar, Mohammad Reza2
Publikováno v:
Industrial Management Perspective / Chashm/&āz-I Mudīriyyat-I Ṣan̒atī. Autumn2022, Vol. 12 Issue 3, p141-172. 33p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.