Zobrazeno 1 - 10
of 2 567
pro vyhledávání: '"Neylon, C"'
In the current era of worldwide competition in higher education, universities are caught up in market processes that encourage compliance with the mea-surement systems applied by world university rankings. Despite questions about the rankings’ meth
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6d77596a681390fd199448d909b41523
Publikováno v:
In Materials Today July-August 2009 12(7-8):86-91
Autor:
Teixeira, S.C.M., Zaccai, G., Ankner, J., Bellissent-Funel, M.C., Bewley, R., Blakeley, M.P., Callow, P., Coates, L., Dahint, R., Dalgliesh, R., Dencher, N.A., Forsyth, V.T., Fragneto, G., Frick, B., Gilles, R., Gutberlet, T., Haertlein, M., Hauß, T., Häußler, W., Heller, W.T., Herwig, K., Holderer, O., Juranyi, F., Kampmann, R., Knott, R., Krueger, S., Langan, P., Lechner, R.E., Lynn, G., Majkrzak, C., May, R.P., Meilleur, F., Mo, Y., Mortensen, K., Myles, D.A.A., Natali, F., Neylon, C., Niimura, N., Ollivier, J., Ostermann, A., Peters, J., Pieper, J., Rühm, A., Schwahn, D., Shibata, K., Soper, A.K., Strässle, Th., Suzuki, J., Tanaka, I., Tehei, M., Timmins, P., Torikai, N., Unruh, T., Urban, V., Vavrin, R., Weiss, K.
Publikováno v:
In Chemical Physics 2008 345(2):133-151
Autor:
Christian, K., Adie, E., Derrick, G., Didegah, F., Groth, P., Neylon, C., Priem, J., Xu, S., Zahedi, Z., Theng, Y.-L., Hassan, S.-U., Aljohani, N.R., Bowen, T.D., Patel, V.M., Haunschild, R., Bornmann, L., Taylor, M., Ross, L., Konkiel, S.
Publikováno v:
None
Altmetric’s mission is to help others understand the influence of research online.We collate what people are saying about published research in sources such as the mainstream media, policy documents, social networks, blogs, and other scholarly and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::63e34434f2b6508074a4ce69f7c88f07
https://hdl.handle.net/1887/3277927
https://hdl.handle.net/1887/3277927
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Neylon C
Publikováno v:
Nature [Nature] 2022 Jul; Vol. 607 (7920), pp. 637.
Autor:
Peach, D, Rowland, AG, Bates, D, Long, T, Cook, D, Cooper, L, Ward, B, McMorrow, R, Gunson, S, Vasilica, C, Fenton, K, Neylon, C, Kola, E, Drumm, I, Majeed-Ariss, R, White, C, Smith, S
A Communication Model: Learning with children, young people and young adults about how we can keep them safe. The ‘Not Just a Thought…’ communication model has been co-produced with 75 children and young people who worked with professionals fro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::fce9e864644e7989804dfabd2651960c
https://eprints.whiterose.ac.uk/145675/1/Not-Just-a-Thought-Report.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/145675/1/Not-Just-a-Thought-Report.pdf
Autor:
Huang CK; Centre for Culture and Technology, Curtin University, Bentley, Western Australia, Australia., Wilson K; Centre for Culture and Technology, Curtin University, Bentley, Western Australia, Australia., Neylon C; Centre for Culture and Technology, Curtin University, Bentley, Western Australia, Australia.; Curtin Institute for Computation, Curtin University, Bentley, Western Australia, Australia., Ozaygen A; Centre for Culture and Technology, Curtin University, Bentley, Western Australia, Australia., Montgomery L; Centre for Culture and Technology, Curtin University, Bentley, Western Australia, Australia.; Curtin Institute for Computation, Curtin University, Bentley, Western Australia, Australia., Hosking R; Centre for Culture and Technology, Curtin University, Bentley, Western Australia, Australia.; Curtin Institute for Computation, Curtin University, Bentley, Western Australia, Australia.
Publikováno v:
PeerJ [PeerJ] 2021 May 11; Vol. 9, pp. e11391. Date of Electronic Publication: 2021 May 11 (Print Publication: 2021).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.