Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Ney, Emilie"'
Autor:
Ney, Emilie A.
Because bilingual programs provide a secure environment likely to promote school belonging, it was hypothesized that Hispanic students in a bilingual program would experience higher belonging than those in regular education and that they would experi
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/ETD-TAMU-2010-08-7220
Autor:
Brant, Thomas, Ney, Emilie
Publikováno v:
Communiqué (0164-775X); Dec2024, Vol. 53 Issue 4, p36-37, 2p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ney, Emilie, Fischweicher, Priva
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Sociality Studies; Jan-Dec2021, p24-36, 13p
Autor:
Newman, Isadore, Ligas, Maria R., Hecht, Steven, Starratt, Gerene K., Clement, Russell, Ney, Emilie, Shure, Lauren, Baum, Richard, Stanley, Jeff, Gohl, Daniel
Publikováno v:
International Journal of Multiple Research Approaches; 2019, Vol. 11 Issue 2, p156-182, 27p
Autor:
Ney, Emilie
Publikováno v:
Communiqué (0164-775X); Oct2023, Vol. 52 Issue 2, p33-33, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ney, Emilie A., Peterson, Lisa S.
Publikováno v:
Communiqué (0164-775X); Dec2019, Vol. 48 Issue 4, p24-25, 2p
Publikováno v:
Communiqué (0164-775X); Sep2019, Vol. 48 Issue 1, p14-15, 2p
Publikováno v:
Communiqué (0164-775X); Jun2020, Vol. 48 Issue 8, p21-21, 1p