Zobrazeno 1 - 10
of 125
pro vyhledávání: '"Newton RL"'
Autor:
Paluch, AE, Bajpai, S, Bassett, DR, Carnethon, MR, Ekelund, U, Evenson, KR, Galuska, DA, Jefferis, BJ, Kraus, WE, Lee, I-M, Matthews, CE, Omura, JD, Patel, AV, Pieper, CF, Rees-Punia, E, Dallmeier, D, Klenk, J, Whincup, PH, Dooley, EE, Pettee Gabriel, K, Palta, P, Pompeii, LA, Chernofsky, A, Larson, MG, Vasan, RS, Spartano, N, Ballin, M, Nordström, P, Nordström, A, Anderssen, SA, Hansen, BH, Cochrane, JA, Dwyer, T, Wang, J, Ferrucci, L, Liu, F, Schrack, J, Urbanek, J, Saint-Maurice, PF, Yamamoto, N, Yoshitake, Y, Newton, RL, Yang, S, Shiroma, EJ, Fulton, JE, Steps for Health Collaborative
BACKGROUND: Although 10 000 steps per day is widely promoted to have health benefits, there is little evidence to support this recommendation. We aimed to determine the association between number of steps per day and stepping rate with all-cause mort
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::c8e051cc1884e6502d48adbd7649fb2f
https://openaccess.sgul.ac.uk/id/eprint/114197/3/copyrightTransfer.pdf
https://openaccess.sgul.ac.uk/id/eprint/114197/3/copyrightTransfer.pdf
Autor:
Kennedy BM (AUTHOR), Newton RL Jr. (AUTHOR), York-Crowe E (AUTHOR), Walden HM (AUTHOR), Ryan DH (AUTHOR), White MA (AUTHOR), Williamson DA (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Cultural Diversity. Winter2008, Vol. 15 Issue 4, p181-186. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.