Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Newton NJ"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Birditt KS; Institute for Social Research, University of Michigan, Ann Arbor, Michigan, USA., Newton NJ; Psychology Department, Wilfrid Laurier University, Waterloo, Ontario, Canada., Turkelson A; Institute for Social Research, University of Michigan, Ann Arbor, Michigan, USA., Polenick CA; Department of Psychiatry, University of Michigan, Ann Arbor, Michigan, USA., Zhou Z; Human Development and Family Sciences, University of Texas at Austin, Austin, Texas, USA., Fingerman KL; Human Development and Family Sciences, University of Texas at Austin, Austin, Texas, USA.
Publikováno v:
The journals of gerontology. Series B, Psychological sciences and social sciences [J Gerontol B Psychol Sci Soc Sci] 2024 May 01; Vol. 79 (5).
Autor:
Newton NJ; School of Psychology, Massey University, Palmerston North, New Zealand., Davey J; Independent Researcher, Wellington, New Zealand., Alpass F; School of Psychology, Massey University, Palmerston North, New Zealand.
Publikováno v:
International journal of aging & human development [Int J Aging Hum Dev] 2024 Mar 21, pp. 914150241240116. Date of Electronic Publication: 2024 Mar 21.