Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Newton, Sunni"'
Autor:
Newton, Sunni Haag
An investigation of several potential explanatory factors underlying the discrepant gender distributions within STEM (science, technology, engineering, and math) field positions across different higher education institution types was undertaken. Data
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1853/49095
Autor:
Newton, Sunni Haag
Prior caffeine research has examined the effects of caffeine on performance using simple, lower-level cognitive tasks. The present study extended this work to investigate the effects of caffeine on performance and self-report mood measures during exe
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1853/31799
Autor:
Newton, Sunni Haag.
Publikováno v:
Available online, Georgia Institute of Technology.
Thesis (M. S.)--Psychology, Georgia Institute of Technology, 2010.
Committee Chair: Dr. Phillip L. Ackerman; Committee Member: Dr. Paul Corballis; Committee Member: Dr. Ruth Kanfer. Part of the SMARTech Electronic Thesis and Dissertation Collect
Committee Chair: Dr. Phillip L. Ackerman; Committee Member: Dr. Paul Corballis; Committee Member: Dr. Ruth Kanfer. Part of the SMARTech Electronic Thesis and Dissertation Collect
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1853/31799
Autor:
Newton, Sunni Haag1, Moore, Roxanne1, Alemdar, Meltem1, Wilson, Joycelyn1, Grossman, Sabrina1
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2023, p1-27. 27p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Porter, Dyanne Baptiste, Gale, Jessica D., Alemdar, Meltem, Newton, Sunni Haag, Rehmat, Abeera P., Capozzoli, Talia, Rosen, Jeffrey H., Choi, Jasmine, Moore, Roxanne
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition; 2023, p1-11, 11p
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2018, p1-21. 21p.
Autor:
Gale, Jessica, Alemdar, Meltem, Boice, Katherine, Hernández, Diley, Newton, Sunni, Edwards, Douglas, Usselman, Marion
Publikováno v:
Journal for STEM Education Research; Aug2022, Vol. 5 Issue 2, p270-301, 32p
Autor:
Moore, Roxanne, Delacoudray, Chalece Arial, Newton, Sunni Haag, Alemdar, Meltem, Garrett, Stephen, Barbot, Hilah, Freeman, Jason, Wilson, Joycelyn, Grossman, Sabrina
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition; 2022, p1-23, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.