Zobrazeno 1 - 10
of 221
pro vyhledávání: '"Newton, Kathleen A"'
Autor:
Newton, Kathleen1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Analytical Psychology. Sep2009, Vol. 54 Issue 4, p571-574. 4p.
Autor:
Blavet, Nicolas, Yang, Hua, Su, Handong, Solanský, Pavel, Douglas, Ryan N., Karafiátová, Miroslava, Šimková, Lucie, Zhang, Jing, Liu, Yalin, Hou, Jie, Shi, Xiaowen, Chen, Chen, El-Walid, Mohamed, McCaw, Morgan E., Albert, Patrice S., Gao, Zhi, Zhao, Changzeng, Ben-Zvi, Gil, Glick, Lior, Kol, Guy, Shi, Jinghua, Vrána, Jan, Šimková, Hana, Lamb, Jonathan C., Newton, Kathleen, Dawe, R. Kelly, Doležel, Jaroslav, Ji, Tieming, Baruch, Kobi, Cheng, Jianlin, Han, Fangpu, Birchler, James A., Bartoš, Jan
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2021 Jun 01. 118(23), 1-11.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27040895
Autor:
Novack, Janet
Publikováno v:
Forbes. 8/15/2005, Vol. 176 Issue 3, p28-28. 1p. 1 Color Photograph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Plant Physiology, 2005 Feb 01. 137(2), 779-789.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4629718
Autor:
Clifton, Sandra W., Minx, Patrick, Gibson, Michael, Sun, Hui, Thompson, Melissa, Barbazuk, W. Brad, Wilson, Richard K., Newton, Kathleen J.
Publikováno v:
Plant Physiology, 2004 Nov 01. 136(3), 3486-3503.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4356703
Publikováno v:
The Plant Cell, 2002 Dec 01. 14(12), 3271-3284.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3871862
Autor:
Mozur, Nancy (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychological Perspectives. Jan2010, Vol. 53 Issue 1, p3-4. 2p. 1 Illustration.
Autor:
Lieneman, Corey C, Quetsch, Lauren B, Theodorou, Laurie L, Newton, Kathleen A, McNeil, Cheryl B
Publikováno v:
Psychology Research and Behavior Management
Purpose: Behavior disorders in early childhood are linked to a variety of negative outcomes for both children and families. Parent–Child Interaction Therapy (PCIT), an evidence-based parent-training program, demonstrates large effect sizes in reduc
Autor:
Newton, Kathleen J., Coe, E. H.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1986 Oct 01. 83(19), 7363-7366.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/28472