Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Newton, Deborah A."'
Autor:
NEWTON, DEBORAH A.
This study identifies the barriers to assistive technology (AT)implementation within a school district, and illuminates the role of the district’s AT team in overcoming those barriers. It also reveals benefits from having a team that is visible and
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ucin1020706553
Autor:
NEWTON, DEBORAH
Publikováno v:
Interweave Knits; Winter2024, Vol. 28 Issue 4, p14-49, 4p, 5 Color Photographs, 2 Diagrams
Autor:
Newton, Deborah
Publikováno v:
SCENARIO: Journal for Performative Teaching, Learning, Research, Vol VIII, Iss 2, Pp 17-27 (2014)
Much as performance comes into being by the bodily co-presence of performers and audience, so teaching comes into being by the bodily co-presence of teachers and learners, by their encounters and interactions – their relationship. This paper traver
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ffaf982f22f3414fb406cf7fd7cb0960
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Newton, Deborah
Publikováno v:
British Medical Journal (Clinical Research Edition), 1987 Jul . 295(6591), 225-226.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/29527722
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Newton, Deborah Anne.
Interpersonal influence refers to the strategies and tactics relational partners use to establish, reinforce, or alter each other's cognitions, emotions, and behaviors. It is argued that in close relationships, influence is used to attain instrumenta
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/184520
Autor:
Newton, Deborah
Publikováno v:
Writer (Kalmbach Publishing Co.). Aug2000, Vol. 113 Issue 8, p19. 3p.
Autor:
NEWTON, DEBORAH
Publikováno v:
Creative Knitting; Oct2017, p24-28, 5p, 11 Color Photographs, 1 Illustration
Publikováno v:
Journal of Special Education Technology; 2013, Vol. 28 Issue 2, p53-56, 4p