Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Newton, Cameron J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Personnel Review, 2018, Vol. 47, Issue 4, pp. 968-984.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/PR-08-2016-0213
Publikováno v:
In International Journal of Psychophysiology December 2014 94(3):390-398
Autor:
Sawang, Sukanlaya1,2 s.sawang@live.com.au, Newton, Cameron J.3
Publikováno v:
Journal of Employment Counseling. Jun2018, Vol. 55 Issue 2, p72-83. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Value congruence and job-related attitudes in a nonprofit organization: a competing values approach.
Autor:
Newton, Cameron J.1 (AUTHOR) cj.newton@qut.edu.au, Mazur, Alicia K.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Human Resource Management. May2016, Vol. 27 Issue 10, p1013-1033. 21p. 6 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Newton, Cameron J.1 (AUTHOR) cj.newton@qut.edu.au, Jimmieson, Nerina L.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Human Resource Management. Aug2009, Vol. 20 Issue 8, p1770-1789. 20p. 1 Diagram, 2 Charts, 3 Graphs.
Publikováno v:
Journal of Management and Organization
Research investigating Karasek's (1979) Demand–Control Model (D-CM) has produced mixed results relating to the stress-buffering effects of job decision latitude, or job control, on employee adjustment. Cited reasons for these mixed results include
Publikováno v:
Proceedings of the 28th Australian and New Zealand Academy of Management Conference (ANZAM 2014): Reshaping Management for Impact
Occupational stress research has consistently demonstrated negative effects for employees. Research also describes potential moderators of this relationship. While research has revealed some positive effects of emotional intelligence (EI) on employee
Publikováno v:
IndraStra Global.
Healthcare organizations in all OECD countries have continued to undergo change. These changes have been found to have a negative effect on work engagement of nursing staff. While the extent to which nursing staff dealt with these changes has been do