Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"News personalisation"'
Autor:
Liudmila Sivetc, Mariëlle Wijermars
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 9, Iss 4, Pp 27-38 (2021)
Current digital ecosystems are shaped by platformisation, algorithmic recommender systems, and news personalisation. These (algorithmic) infrastructures influence online news dissemination and therefore necessitate a reconceptualisation of how online
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d6167d5bd49e4994b530e35e68a18acf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sivetc, Liudmila, Wijermars, Mariëlle
Publikováno v:
Media and Communication, 9, 4, 27-38, Media Control Revisited: Challenges, Bottom-Up Resistance and Agency in the Digital Age
Current digital ecosystems are shaped by platformisation, algorithmic recommender systems, and news personalisation. These (algorithmic) infrastructures influence online news dissemination and therefore necessitate a reconceptualisation of how online
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/78168
Publikováno v:
Digital Journalism. Routledge/Taylor & Francis Group
Dovbysh, Olga; Wijermars, Mariëlle; Makhortykh, Mykola (2022). How to Reach Nirvana: Yandex, News Personalisation, and the Future of Russian Journalistic Media. Digital Journalism, 10(10), pp. 1855-1874. Taylor & Francis 10.1080/21670811.2021.2024080
Dovbysh, Olga; Wijermars, Mariëlle; Makhortykh, Mykola (2022). How to Reach Nirvana: Yandex, News Personalisation, and the Future of Russian Journalistic Media. Digital Journalism, 10(10), pp. 1855-1874. Taylor & Francis 10.1080/21670811.2021.2024080
Technological corporations and the digital services they provide play an increasingly important role in the production and dissemination of news, e.g., through media���s growing reliance on algorithmic recommender systems that perform gatekeepi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Roosenschoon, H., Loos, E.F., Organizational Culture and Change, UU LEG Research USG Public Matters
Publikováno v:
Mens en Maatschappij, 95(2), 133. Amsterdam University Press
Maatschappelijke impact van gepersonaliseerde informatievoorziening: Feit of fictie? Nederlands artikel. English abstract: Societal impact of personalized information delivery: Fact or fiction? This article is about personalized information delivery